Třetí generace kabrioletu s označením MR-2 se objevila v létě roku 2000 a stylisticky se odlišuje od svých předchůdců. Aktuální verze je klasickým otevřeným dvoumístným roadsterem s plátěnou střechou. Koncepce pohonu s motorem uloženým napříč před zadní nápravou zůstala zachována. Čtyřválcový „zážeh“ s objemem válců 1.8 l dosahuje výkonu 103 kW, což dává 140 k. Parametry nepůsobí ohromujícím dojmem, ale tento automobil není o maximálních rychlostech (mimochodem jede 210 km/h), ale o radosti z jízdy. Lehké ovládání, vynikající držení stopy a nízké těžiště, to jsou hlavní klady tohoto Japonce. Od jara 2001 si lze objednat i sekvenční převodovku s označením SMT. Tato varianta je vybavena elektronicky ovládanou spojkou a řidič může řadit tlačítky na volantu. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za výborných 7,9 s. Sektor klasických malých tzv. anglických roadsterů je v sériové výrobě řídký. Skutečné konkurenty na trhu tak tvořili pouze Mazda MX-5 a Fiat Barchetta.